Printesa Magica: Prefata primei mele carti magice

marți, 9 februarie 2010

Prefata primei mele carti magice

© Copyrigt Marius Alexandru13.
ganduri si dedicatii.
contemporane.

Alese din peste 13 ani de scrieri pe servetele in parc pe coltul mesei patate de suc de cirese, pe cartele de metrou la preturi din ce in ce mai mari, pe agendele unor prieteni care mi-au imprumutat spatiul alb cerand la schimb doar sa-mi daruiesc trairile, pe peretii nevinovati pictati cu increngaturile Copacului Creatiei, devenit insuportabil de pur si scrijelit apoi cu trairi fel de fel...

Inspirate de 13 oameni care m-au fermecat, mi-au impartasit din bunatatea, cunoasterea, dragostea, credinta si intelepciunea lor ca niste fantani secrete din care m-am adapat cand a sosit ceasul transformarilor succesive.
In casele lor m-am jucat, in ochii lor am crescut, in inima lor m-am odihnit si in visele lor am fost intotdeauna mareata. Cu mainile lor m-am invelit si la umbra lor m-am racorit.
Ii iubesc pe fiecare nemarginit, adanc, cu setea inca proaspata, cu recunostinta si smerenie.

Izvoare generoase, torentii mei se intorc catre voi inzecit, printre stavilele anilor, incarcati de bogatiile descoperirilor solitare.
Sa le savuram, sa ne sarbatorim si sa dansam impreuna.
In viata si in nemurire.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu